понеділок – акція «Зароби гроші власним розумом» (початок (продовження – щоденно));
- математична вікторина;
вівторок – конкурс стіннівок «Цікава математика»;
середа – конкурс малюнків і поробок з різних матеріалів «Геометрія у мистецтві»;
четвер – виставка зошитів «Так робити не можна, а так можна і треба»;
- свято зошита «Міс і Містер Каліграфія»;
п’ятниця – аукціон «Золота лихоманка».
Напередодні, 14 листопада, молодших школярів було ознайомлено з цим планом та умовами проведення акції «Зароби гроші власним розумом». Тому діти брали активну участь в усіх запропонованих заходах, заробляючи гроші-вундеркіндики.
В математичній вікторині, звичайно, краще проявили себе здібні учні, але несподівано показали нестандартне мислення і кмітливість кілька дітей, що на уроках не мають особливих досягнень.
З допомогою вчителів-класоводів класи підготували стіннівки, що містили інформацію про основоположників математики, цікаві задачі, загадки, головоломки, і мали веселий, по-дитячому привабливий вигляд. Тому на перервах діти збирались групами, розглядали їх і міркували над завданнями.
На конкурсі було представлено малюнки, аплікації, вироби з різних матеріалів. В основі цих робіт були геометричні фігури і тіла. Діти переконались, що геометрія оточує нас скрізь. До цієї роботи охоче підключились і дорослі.
Особлива увага була приділена зошитам з математики. На виставку відібрались найкращі і найгірші з них. Логічним продовженням цієї теми стало свято зошита, на якому учні 4 класу презентували літературну композицію. На завершення самих охайних і старанних було нагороджено стрічками «Міс (Містер) Каліграфія», а самих неакуратних – медалями із зображенням веселої клякси.
В останній день предметного тижня усі діти вже мали певну кількість «вундеркіндиків» і взяли участь у аукціоні. Тут виставлялись предмети шкільного приладдя. Школярі навчились організовано торгуватись, вибирати і купувати бажані призи, а дехто навіть зумів допомогти у цьому своїм друзям і однокласникам. Діти під час цього заходу відчули, що таке здоровий азарт, зрозуміли, що розумова праця може приносити матеріальну винагороду, побачили, що своїми досягненнями вони самі можуть керувати.